יום שלישי, 29 ביולי 2014

חם, חם, מתחמם בחימומים...

יקרים,

כמעט שלושה שבועות הייתי בטיול בחו"ל עם הילדים ולא התאמנתי בדוג'ו. זה ממש היה חסר לי... 

הבאתי איתי מקלות וקיוויתי להתאמן קצת עם הבן שלי. ואכן זה קרה, אבל רק פעם אחת. וחוץ מזה כמעט ולא נגעתי בהן. לעומת זאת, איכשהו התחלתי לעשות חימומי קראטה לעיתים קרובות. את החימום עשיתי בעזרת סרטון שמופיע ביוטיוב:



מה שמעניין זה שבשיעורים לעולם לא התחברתי לזה. זה תמיד היה נראה לי משהו שעושים כי חייבים, ויאללה בואו נגיע כבר ל"דבר האמיתי". אבל בתקופת החופשה שלי התחלתי ממש לחבב את החימום הזה. בסרטון סנסאי נימרוד מסביר שיש בחימום את כל היסודות של לימוד הקראטה, גם מבחינת ההכשרה של הגוף, וגם מבחינת טכניקות בסיסיות שאח"כ משתלבות בתוך הלימוד. וזה עודד אותי לעשות את החימומים הללו, להרגיש שאיכשהו אני כן ממשיכה ללמוד ולהתפתח בקראטה גם בתקופת החופשה.

אך בנוסף, הרגשתי שהגוף שלי מגיב לזה ממש טוב. הגוף מרגיש שמח ומאושר אחרי החימום. הוא מרגיש ערני וגמיש. הוא מרגיש הרמוני. וזה עוד יותר עודד אותי לבצע את החימום לעיתים קרובות...

וכך מצאתי את עצמי מבצעת בהרבה בקרים את החימום. לפעמים בחדר שלי במלון בו היה לנו חדר ענק, לפעמים ב"מרפסת" שבחדר המדרגות כי החדר שהיה לנו היה צפוף לחלוטין, כשתיירים אחרים עולים ויורדים במדרגות ומסתכלים בסקרנות על מה שאני עושה, ובין אם זה בסלון של קרובת המשפחה אליה הגענו בסוף החופשה.
וכל פעם שעשיתי את החימום, ממש הייתי גאה בעצמי... 

כבר מחכה לחזור לשגרת האימונים בדוג'ו ולראות איך כעת אני מרגישה עם החימומים...
זה הולך לקרות מחרתיים, במחנה האימונים! כן, ממצב שבו אני מבצעת רק חימומים, אני הולכת להתאמן איזה שמונה שעות! מקווה שהגוף שלי יעמוד בזה...

זורי 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה