יום ראשון, 11 במאי 2014

פיטרו אותי ואני מתחילה ללמוד קראטה!!!!!!

יקרים,

היום פיטרו אותי מעבודתי כמתכנתת בחברת "סיגול".

האמת, התחושה העיקרית היא של ידיעה עמוקה שהכל לטובה... לחלוטין!
ממש ידיעה עמוקה שכזו! וגם של סקרנות...
כי בתזמון מושלם, היום פיטרו אותי, ומחר מתחילה הקבוצה של נימרוד של אימוני עוצמה כאן בפרדס חנה...
לא יודעת האם ואיך זה קשור... אבל מי יודע?
ממש תחושה של התחדשות כזו, של להשיל את הדברים הפחות טובים מחיי, ולהביא עוד מהטוב לחיים שלי...

ניסיתי לחשוב עם עצמי מה הכי בא לי לעשות במשך התקופה הקרובה...
לסיים את הפסיפס בכניסה? להתנדב עם בעלי חיים? לנוח ולישון כל היום?

לא! אני יודעת מה ממש בא לי לעשות!!!!

הרי בפנטזיה שלי, אותה שיתפתי עם כמה מכם, אני טסה לפיליפינים לחודשיים של מחנה אימונים...
טוב, אז זה לא יקרה, גם כי זה יקר וכו, וגם כי בכל זאת יש כל מיני דברים שדורשים את נוכחתוי כאן...
אבל מה שבהחלט אני יכולה לעשות, זה להתנחל אצל נימרוד, וללמוד איתו גם קארטה, וזאת בנוסף לשיטת עוצמה.

יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סמל ארגון הקראטה
בו אום דוג'ו חבר
האמת, אין לי בכלל מושג מה זה קראטה...
אני רק יודעת שנימרוד רמז לי, בעדינות האופיינית לו, שזה ממש כדאי לי, ושהדוג'ו שלו פתוח בפניי לכל דבר שארצה ללמוד איתו...
ואני יודעת שאני ממש סומכת עליו, וגם אם הוא היה אומר לי ללכת ללמוד סריגה (איכס), הייתי לפחות מנסה...
ואני יודעת שאיכשהו בתקופה האחרונה נולד בתוכי חלום משונה כזה של להיכנס לחודשיים של מחנה אימונים
אז הינה, זה מה שקורה!!! וזה החדשות המרעישות!!!
בחודשיים הקרובים אני הולכת לצלול לתוך הקראטה, למרות שזה נראה לי הזוי לחלוטין!
ואני ממש מתרגשת לקראת זה. 
ולא ברור לי כבר אם זה אני זורי, או שמה זורו שמאושר עד הגג...

ואין לי מושג מה עם פרנסה... אבל אני יודעת שהכל יסתדר...
ואולי איכשהו כל זה יהיה קשור... מי יודע...

זורי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה